3 Kasım 2009 Salı

CUNDA!!...


İnsanı içine alan ve sanki hep ordaymışsın, oraya aitmişsin gibi hissettiren büyülü ülke..
Kendisiyle tanişmamız, ismen tanışmamız çok eskilere dayanıyor..
Yüzyüze görüşmemiz ise yakın zamana..
İlk ismini duyduğumda ne şanslı insanlar var, ne güzel yerlerde yaşıyorlar dedirtmişti bana.
Yıllar yılları kovaladı yakışıklı prensimle tanıştığımda taaa oralardan geldiğini bilmiyordum..
Şimdi hayatımın geri kalan kısmını akçay'da geçirmeye hazırlanıyorum..

                         Cunda' da bir küçük otel  MOSHOS!!

 
 Sahibi tarafından tamamen tek tek dekore edildiği, herşeye özenildiğini farkedip sizde kendinizi çok özel hissediosunuz.
 Kendi sitesindeki şeyleri yazmıcam. Ben hammallık yapmayayım sizde sıkılmayın..
 Kahvaltı için çok süper tadı damağımda kaldı diemem, yalnız herhangi bir günün herhangi bir saatinde o çok şirim mutfaktan güzel börek, kek kokuları duyabilirsiniz...


Farklı dizayn edilmiş odalarına sayfasından ulaşabilir  kendinize istediğinizi seçebilirsiniz..


Hııımmm bakim benim odam nerdeymiş..Butik otel, küçük otel deyince işletmecilerin kafasında şöle bir mantık ampulu yanıyor..

Dikkat etmeniz gereken tek bir konu var..
Evinde gibi hissettirme, bu artık çok sıkıcı olmaya başladı..
Burdan duyurulur: bu zihnyet kafalardan biran önce silinmeli..
Ben tatili evimden,işimden,yaşadığım şehrin sıkıcılığından  uzaklaşmak için yapıorum.. Senin mekanını da sadece tipik bir duvardan duvara halıfleks, tek düze mobilyalar görmemek ve gözümü açtığımda gülümseyebilmek için tercih ediyorum aileye ihtiyaç duyduğum için değilki.. Sen bana habele hübele 2 günlük yeni bir aile sunmaya çalışıosun..
Burasıda öle yerlerden biri, sadece işletmecisinden biraz uzak durun ve gidilebilecek bi yer sorun kendisine ve onun dediği yere asla gitmeyin...


Sizi neden uyarmak istedim?
Biz yırtmıştık ama tavsiye ettiğim bir arkadaşım malesef bütün geceyi zat-ı muhterem ile geçirmiş :)) Boşluk bulduğu ilk anda beni arayıp teşekkürlerini iletmişti.. Canım benim..
Cunda ya yolum düşerse düşünebilirim derseniz...burdan ulaşabilirsiniz...
İyi Tatiller...

 

1 yorum:

kupia papalina dedi ki...

Pardon yanlışlıkla sildim yorumu yaa çok özür dilerim....
Umarım görüp bir daha yazma şansınız olur...
Şimdi tabiki insanlardan uzak kalmak değil anlayışım..Ozaman bir dağevini tercih ederdim...Ama günlerdir başbaşa muhabbet edip balığımı yiyeceğim günü hayal ederkende tanımadığım ve sırf otelinde kaldığım için masama gelip saatlerce kalkmamasıda hoş bir durum değil takdir edersinizki...Bende size kasinlikle katılıyorum bu oteli tavsiye ettiğim için buraya yazdım zaten...Otel fotoğraflarını gördüğümde ilk olarak bahçesinde yapacağım kahvaltıyı hayal etmiştim ama bana size verdiği kadar zevk vermemiş ve hayal kırıklığı oldu...Ama bir daha Cundaya gitsem tekrar Moshos ta kalacağımdan eminim...Görüşmek üzere...