19 Kasım 2009 Perşembe

AŞK-I MEMNU'NUN AŞK YUVASI !!!

Aşk-ı memnu nun deniz kenarındaki romantik aşk yuvası...
Çok beğendiniz dimi? Bi gün davet ederim gelirsiniz....Şaka Şaka benim değil malesef:((
Ama siz istediğiniz zaman kocanızı, sevgilinizi alıp Polonezköydeki bu güzel otelin 1855 yılında İngilizler tarafından kayıkhane olarak yapılmış şimdi kardak adıyla kendinizi özel hissedebileceğiniz gerçekten süper özel odası..
Mayıs- haziran ayları civarında aslında özel bi gün için paraya kıyıp rezervasyon yaptırmak için aramıştım ama 6 aylığına kiralandığını telefonda öğrenince...Kara kara düşündüğümeme yanıyım yoksa hayalerimim yıkıldığınamı karar verememiştim:(((
Sanırım 6 ay dolmak üzeredir tabi uzatılmadıysa:// Aklınızda bulunsun "insanlarda ne evler var be demeyin" gidin ve kendiniz için güzel bişi yapın...



Diziden öce geceliği 500 dolardı ama şimdi arttırmıslarmıdır bilmiyorum... Ben sevgilimin doğum günü için arkadaşlarla bir parti için düşünmüştüm.. Kişi sınırlaması yok yani abarttırmazlar heralde tabi :)) 10 kişilik bi grup yapıp küçük bir partiyle yada sadece 2 kişi başbaşa birbirinizin keyfini çıkarabilirsiniz...


                                       

Hiç yorum yok: